Popletená abeceda – Zuzana Pospíšilová,Markéta Vydrová

8.51 
Když je legrace, jde každé učení lehce. Ani s abecedou nebudou mít prvňáčci potíž. Stačí se zapojit do pátrání po chybách v popletených básničkách Zuzany Pospíšilové a roztomile bláznivých ilustracích Markéty Vydrové. Děti se hravou formou seznámí s písmenky, zdokonalí svoji slovní zásobu a vytříbí smysl pro humor.

Logico primo – Lesné zvieratá – neuvedený,Martin Mrva

9.41 
Úlohy, rozvíjajúce zručnosti: rozvoj prírodovedného kontextu poznávania - zoznamovanie sa so zákonitosťami prírodnej reality - rozvoj environmentálnych postojov - podporovanie detského snaženia a tvorivých riešení v súvislosti so spôsobmi ochrany zvierat - rozvíjanie myslenia - radosť z poznávania - chápanie živočíšnej rôznorodosti druhov Ilustrácie: RNDr. Martin Mrva, PhD.

Logico primo – Povolania – neuvedený,Eva Švrčková

9.41 
Úlohy, rozvíjajúce zručnosti: rozvíjanie kognitívnych a učebných kompetencií - rozvíjanie matematickej gramotnosti dieťaťa - rozvíjanie koncentrácie a pozornosti - rozvíjanie zrakového vnímania - podporovanie verbálnej komunikácie - podporovanie vzájomnej spolupráce - tvorivé riešenie rozmanitých problémov, úloh a situácií Ilustrácie: Mgr. art. Eva Švrčková

Logico primo – Najkrajšie rozprávky – Silvia Oroszová,neuvedený,Martin Mrva

9.41 
Úlohy, rozvíjajúce zručnosti: rozvíjanie komunikačných a informačných kompetencií - rozvíjanie pamäti - rozvíjanie koncentrácie - rozvíjanie reči dieťaťa – vnímanie, porozumenie, artikulácia a vyjadrovanie sa hovorenou rečou - rozvíjanie myslenia – tvorivé riešenie rozmanitých úloh a situácií - rozvíjanie zrakového vnímania - rozvíjanie matematickej gramotnosti dieťaťa - motivácia k vyhľadávaniu informácií z detských kníh Ilustrácie: RNDr. Martin Mrva, PhD.

Logico Primo – Slovensko krížom-krážom – neuvedený,Martin Mrva

9.41 
Úlohy, rozvíjajúce zručnosti: rozvíjanie kognitívnych a učebných kompetencií - rozvoj poznávacích funkcií - rozvoj mimopoznávacích funkcií a procesov - rozvoj detskej osobnosti - rozvíjanie tvorivého riešenia úloh - rozvoj prírodovedného kontextu poznávania - riešenie problémových úloh. Ilustrácie: RNDr. Martin Mrva, PhD.

Zuzka

2.37 
V zošitkoch sa nachádzajú malé farebné pazlové samolepky, ktoré si dieťa poskladá a podľa nich si vymaľuje obrázok. Táto kolekcia pomáha rozvíjať rozumové schopnosti a manuálne zručnosti.

Maťko

2.37 
V zošitkoch sa nachádzajú malé farebné pazlové samolepky, ktoré si dieťa poskladá a podľa nich si vymaľuje obrázok. Táto kolekcia pomáha rozvíjať rozumové schopnosti a manuálne zručnosti.

Kubko

2.37 
V zošitkoch sa nachádzajú malé farebné pazlové samolepky, ktoré si dieťa poskladá a podľa nich si vymaľuje obrázok. Táto kolekcia pomáha rozvíjať rozumové schopnosti a manuálne zručnosti.

Logico Primo – Enviromentálna výchova – Ivana Tomová,neuvedený

9.41 
Ciel: rozvoj elementárnych ochranárskych postojov a environmentálneho cítenia Úlohy: Rozvoj aktívnej slovnej zásoby - rozvoj vizuomotoriky - priraďovanie na základe logických súvislostí - rozvoj matematickej gramotnosti - poznanie číselného radu od 1 do 10 - priraďovanie s dôrazom na rozlišovanie detailov - určovanie množstva - priraďovanie chýbajúcich častí do celku - sledovanie čiary - rozvoj kritického myslenia

Hádanky pro předškoláky od 3-4 let

4.42 
Nejkompletnější sborník testovacích úloh pro předškoláky, který připravili profesionální pedagogičtí pracovníci a psychologové. Prostřednictvím těchto testů snadno zjistíte úroveň rozvoje svého dítěte a navíc můžete provést shrnutí všeho, čemu se vaš e tří- až čtyřleté dítě doposud naučilo, a připravit je na následující etapu, v níž je čekají složitější úlohy. Pokud by testované dítě nezodpovědělo správně dostatečný počet úloh, nebuďte zarmouceni nebo rozladěni. Ke zlepšení jim pomohou doplňující úkoly, které jsou uvedeny na konci této publikace.

Pozri, ako je dnes pekne! Podívej, jak je dnes hezky! – Tatiana Pajonková,Barbora Škovierová

2.85 
V otvorenej Európe vyrastá čoraz viac detí v bilingválnych rodinách. Deti sa od narodenia učia dva i viac jazykov. V našich podmienkach bývalo bežné, že deti bez problémov rozumeli po slovensky i po česky, ale po rozdelení republiky sa táto schopnosť výrazne znížila. Vzťahy medzi oboma národmi sú živé. Okrem mnohých česko-slovenských manželstiev a širších príbuzenských zväzkov je stále bežná migrácia medzi oboma krajinami za štúdiom a prácou. Cieľom knižky je od najútlejšieho veku rozvíjať schopnosť detí dohovoriť sa v oboch jazykoch, nenápadne upozorniť na bežné slová v detskej slovnej zásobe, ktoré sa v oboch jazykoch odlišujú, a ilustrovať ich krátkymi príbehmi (bábätko/miminko, čučori edka/borůvka, gombík/knoflík, nohavice/ kalhoty, raňajky/snídaně, vedierko/kbelík ai.). Kniha má štruktúru jednoduchého slovníka. Jednotlivé písmená abecedy zastupuje vždy jedno špecifické slovo, ktoré sa v slovenčine výrazne líši od českého ekvivale ntu. Slovo je potom rozvinuté v krátkom texte. Slovíčka a príbehy spája postava bilingválneho dievčatka Agátky, ktoré vyrastá v česko-slovenskej rodine - predlohou sú zážitky a skúsenosti reálneho dievčatka, ktoré žije so slovenskou maminkou a českým tatínkem v Brne a často navštevuje aj starých rodičov v Čechách i na Slovensku. Kniha je určená pre deti do 3 rokov a ich rodičov, najmä pre mladé bilingválne rodiny.

Logico Primo – Na gazdovskom dvore

9.41 
Cieľ: rozvoj logického myslenia Úlohy: Logické priraďovanie častí k celku; Rozoznávanie a priraďovanie vzorov; Určenie priestoru, polohy a orientácie; Porovnanie veľkostí; Porovnanie skupín podľa tvarov a farieb; Určenie rovnakej skupiny na základe počítania do 6; Spájanie dvoch častí do celku; Vkladanie chýbajúcich výrezov do obrázku; Sledovanie čiary