Zobrazených 169–181 z 181 výsledkov

Kuliferdo – Sluchové vnímanie – Gošová Věra

2.85 
Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu. Siedmy zošit zo súboru ôsmich pracovných zošitov zameraný na rozvoj školskej zrelosti u detí v predprimárnom vzdelávaní. Súbor je praktickou učebnou pomôckou na rozvoj v oblastiach zrakového a sluchového vnímania, grafomotoriky, myslenia, orientácie a pozornosti. Jednoduché aktivity pomáhajú rozvíjať schopnosti dieťaťa a pripraviť ho na vstup do základnej školy. Súbor je výnimočný pre: ? odbornosť, praktickosť a jedinečnosť, ? maximálnu využiteľnosť v rámci vyučovacieho procesu (prispievajú k celkovému rozvoju osobnosti dieťaťa, uľahčujú prácu s deťmi so ŠVVP), ? využitie v školskom aj domácom prostredí.

Kuliferdo – Orientácia – Gošová Věra

2.85 
Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu. Prvý zošit zo série siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka základných škôl so špecifickými poruchami učenia. Séria je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia.

Fyzika pre 9. ročník základných škôl a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom (Pracovný zošit) – Kuhnová a kolektív Paulína

8.55 
Prepracované druhé vydanie plnofarebného pracovného zošita Fyzika pre 9. ročník základných škôl a 4. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, ktorého obsah je v súlade s inovovaným ŠVP pre základné školy - ISCED 2. Nové vydanie sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok. Tematika magnetických a elektrických javov sa vďaka tomuto pracovnému zošitu stáva pre žiakov zaujímavejšou a viac sa im približuje. Žiak si s pomocou pracovného zošita nové vedomosti nielen upevní, ale v záverečnom zhrnutí a otázkach za každým učivom aj zistí, či sa učivo naučil správne. Pomocou tohto pracovného zošita sa pre žiaka i domáca príprava na vyučovanie stáva zaujímavou. Výhody: ?Pracovný zošit Fyzika pre 9. ročník ZŠ predstavuje kombináciu klasickej učebnice a pracovného zošita. ?Uľahčuje vyučovací proces. ?Obsahuje množstvo cvičení a úloh na precvičenie a fixáciu učiva. ?Prináša zhrnutie učiva. ?Učiteľovi ponúka na výber zadania domácich úloh alebo témy na vypracovanie projektov k preberanému učivu.

Biológia pre 6. ročník základnej školy a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom – Kolektív autorov

8.55 
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Biológia pre 6. ročník základných škôl a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, ktorého obsah je v súlade s inovovaným ŠVP pre základné školy - ISCED 2, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok. Žiak si pomocou pracovného zošita upevní nové vedomosti a zároveň prostredníctvom otázok za každým učivom aj zistí, či sa učivo naučil a pochopil správne. Pomocou tohto pracovného zošita sa pre žiaka i domáca príprava na vyučovanie stáva zaujímavou.

Fyzika pre 6. ročník ZŠ a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom – Kolektív autorov

8.55 
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Fyzika pre 6. ročník základných škôl a 1. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, ktorého obsah je v súlade s inovovaným ŠVP pre základné školy – ISCED 2, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok. Žiak si pomocou pracovného zošita upevní nové vedomosti a zároveň prostredníctvom otázok za každým učivom aj zistí, či sa učivo naučil a pochopil správne. Pomocou tohto pracovného zošita sa pre žiaka i domáca príprava na vyučovanie stáva zaujímavou.

Fyzika pre 8. ročník ZŠ a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom – Kolektív autorov

7.22 
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Fyzika pre 8. ročník základných škôl a 3. ročník gymnázií s osemročným štúdiom, ktorého obsah je v súlade s inovovaným ŠVP pre základné školy – ISCED 2, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok. Žiak si pomocou pracovného zošita upevní nové vedomosti a zároveň prostredníctvom otázok za každým učivom aj zistí, či sa učivo naučil a pochopil správne. Pomocou tohto pracovného zošita sa pre žiaka i domáca príprava na vyučovanie stáva zaujímavou.

Biológia pre 5. ročník ZŠ – Kolektív autorov

8.55 
Nové vydanie plnofarebného pracovného zošita Biológia pre 5. ročník základných škôl, ktorého obsah je v súlade so ŠVP pre základné školy - ISCED 2, sa učiteľom aj žiakov dostáva v podobe jedného pracovného zošita na celý školský rok. Titul od autoriek: PhDr. Jana Višnovská Mgr. Katarína Kubinová Mgr. Ivana Kuncová

Příběh změny – Trojanová, Václav Trojan Irena

14.25 
Přestože je změna nedílnou součástí každé organizace a tedy i školy, ne vždy je správně uchopena, naplánovaná a realizovaná a někdy je dokonce samoúčelně vytvářena. Příběh změny je nový typ publikace, v níž se snoubí teorie s praxí. Jednotlivé kapitoly autoři doplňují provokujícími otázkami, pobádajúcimi k přemýšlení. Publikace usnadňuje řízení jakékoliv změny a hlavně vyjadřuje myšlenku, že každá změna je zvládnutelná.

Fyzika pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázií s osemročným štúdiom – Kolektív autorov

8.55 
Žiak si pomocou pracovného zošita upevní nové vedomosti a zároveň prostredníctvom otázok za každým učivom aj zistí, či sa učivo naučil a pochopil správne. Pomocou tohto pracovného zošita sa pre žiaka i domáca príprava na vyučovanie stáva zaujímavou.

Didaktika matematiky II. – Kolektív autorov

16.15 
Voľné pokračovanie publikácie Didaktika matematiky I. od britských autorov Anne a Len Frobisherovcov. Sprievodca učiteľa po svete matematiky a matematického premýšľania. Pomáha učiteľom využívať hľadanie riešení úloh vo svojom učení. Zámerom je, aby práve cez hľadanie riešení úloh učitelia matematiky u detí rozvíjali ich schopnosť samostatne myslieť, a súčasne aj argumentovať matematicky v skupinách. Didaktika je o skúmaní matematických problémov a o tom, ako tieto problémy zapojiť do prirodzeného procesu učenia sa žiakov. Známi britskí autori Anne a Len Frobisherovci zdôrazňujú vo svojej tvorbe potrebu zmeny postojov žiakov k matematike a možno aj zmeny postoja k matematike u učiteľa. Vychádzajú z toho, že matematika nemá byť len o uvažovaní typu "buď - alebo". Sú presvedčení o tom, že učiteľ by mal hľadať prístup, ktorý mu vyhovuje najviac a v neposlednom rade, ktorý vyhovuje jeho žiakom.

Didaktika matematiky I. – Kolektív autorov

16.15 
Didaktika matematiky I. je pre učiteľa sprievodcom po svete matematiky a spôsobmi matematického premýšľania. Ak je vaším zámerom vytvárať u žiakov pozitívny vzťah k matematike a hľadáte zásobáreň úloh a zadaní, je to práve toto dielo, ktoré dokáže naštartovať vzťah k matematike u vašich žiakov. Poďte skúmať matematické problémy a objavujte, ako možno tieto problémy zapojiť do prirodzeného procesu učenia sa žiakov! Známi britskí autori Anne a Len Frobisherovci zdôrazňujú vo svojej knihe potrebu zmeny postojov žiakov k matematike a možno aj zmeny postoja k matematike u učiteľa. Vychádzajú z toho, že matematika nemá byť len o uvažovaní typu "buď - alebo". Sú presvedčení o tom, že učiteľ by mal hľadať prístup, ktorý mu vyhovuje najviac a v neposlednom rade, ktorý vyhovuje jeho žiakom. Dielo je doplnené marginálnymi poznámkami, ktorými sú jednotlivé témy v Didaktike matematiky I. prepájané s obsahom nášho štátneho vzdelávacieho programu.

Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – Kolektív autorov

7.60 
Pracovný zošit pre 3. ročník základných škôl je koncipovaný tak, aby na jednej strane spĺňal požiadavky vyplývajúce zo štátneho vzdelávacieho programu, zároveň však učiteľom pomáha nájsť si vlastnú cestu a prístup k vyučovaniu tohto predmetu. Vychádza v edícii Človeka a svet práce, ktorá je postavená na koncepcii, že dieťa je aktívny tvorca. Obsah a úlohy v pracovných zošitoch z tejto edície sú preto postavené tak, aby podnecovali deti k hľadaniu vlastných riešení.

Kuliferdo – špecifické poruchy učenia – Kolektív autorov

19.95 
Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov 1. až 4. ročníka základných škôl so špecifickými poruchami učenia. Je výbornou učebnou pomôckou, ktorá u žiakov rozvíja zrakové vnímanie, logické myslenie, orientáciu, sluchové vnímanie, pozornosť, grafomotoriku a slúži na reedukáciu špecifických porúch učenia. Súbor siedmich pracovných zošitov pre žiakov obsahuje aktivity zamerané na reedukáciu špecifických porúch učenia. Je systematicky koncipovaný a vypracovaný odborníkmi na špecifické poruchy učenia. Všetky aktivity (pracovné listy) je možné zaradiť v 1. až 4. ročníku základných škôl, ale aj v predprípravnom ročníku, do vyučovacieho procesu bez nutnosti náročnej metodickej prípravy, pričom je možné sledovať individuálne pokroky jednotlivých žiakov. Pracovné zošity sú účinnou pomocou aj pre domáce precvičovanie. Súbor pracovných zošitov Kuliferdo obsahuje pracovné zošity s týmto zameraním: Orientácia Pozornosť I Pozornosť II Pozornosť III Zrakové vnímanie I Zrakové vnímanie II Sluchové vnímanie