Zobrazených 1–24 z 49 výsledkov

Dopravná výchova pre 5. až 9. ročník základnej školy – Renáta Matúšková, Ján Stebila

9.50 
Učebnica Dopravná výchova pre 5. – 9. ročník základnej školy obsahuje pravidlá cestnej premávky, dopravné značky, ktoré by mal ovládať každý cyklista. Súčasťou učebnice sú tiež zásady prvej pomoci pri dopravných nehodách, praktické návody na údržbu a opravu bicykla. Osvojenie si týchto poznatkov a zručností pomôže predchádzať chybám vedúcim k dopravným nehodám.

… a čo je Život – Sucháň Ján

6.65 
Ukážka textu z knihyA čo je Život? Vynára sa z neznámych hĺbok či diaľav, ocitá sa v nesmiernych mlčiacich... A čo je Život? Vynára sa z neznámych hĺbok či diaľav, ocitá sa v nesmiernych mlčiacich priestoroch vesmíru, zavretý v tichu tejto tiesnivej samoty, kričí, pretože Život nechce zostať sám. Život hľadá komunikáciu, zdieľanie. Život to sú oči, ktoré ...

Chémia Učebnica pre 8. ročník základnej školy a 3. ročník gymnázia – Helena Vicenová

13.30 
Učebnica so schvaľovacou doložkou MŠVVaŠ SR je vytvorená v súlade s iŠVP. Napomáha pri odhaľovaní a poznávaní látok a chemických reakcií, ktoré poznáme z bežného života.

Analytická chémia pre 2. ročník študijného odboru potravinárska výroba 3.časť – Alena Brandšteterová, Silvia Loffayová

26.60 
V učebnici Analytická chémia pre 2. ročník študijného odboru potravinárska výroba (3. časť) sú zaradené najnovšie poznatky o posudzovaní surovín a výrobkov pomocou moderných prístrojov a metód. Obsahuje špecifické laboratórne práce jednotlivých odborov – analytické hodnotenie mäsa a mäsových výrobkov, múky a výrobkov z múky, výrobkov cukrovinkárskej výroby, mlieka a mliečnych výrobkov, surovín a výrobkov sladovníctva a pivovarníctva, liehovarníctva a vinárstva a hodnotenie konzervárenských surovín a výrobkov.

Metodická príručka k učebnici chémie pre 7. ročník ZŠ a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – Rochovská, Mária Kožuchová Ivana

21.85 
Koncepcia metodickej príručky vychádza zo všeobecne platného poznatku psychológie učenia, že žiak sa lepšie učí, ak je pri učení aktívny.

Vlastiveda Pracovný zošit pre 6. ročník špeciálnych základných škôl – J. Žišková, Silvia Škultétyová

9.50 
Pracovný zošit z vlastivedy tvorí spolu s učebnicou komplexný celok. Prostredníctvom rôznych cvičení sa žiaci oboznámia so začiatkom našich národných dejín, naučia sa orientovať na mape Slovenskej republiky, prehĺbia si svoje znalosti o človeku, získajú poznatky o niektorých horninách a nerastoch, spoznávajú vlastnosti a využitie rôznych látok, naučia sa odmerať či odvážiť rôzne predmety a látky.

Cvičebnica – Chémia pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – Vicenová Helena

5.70 
Inovovaná cvičebnica obsahuje úlohy a námety na pozorovanie a skúmanie, ktoré žiakom pomôžu pri osvojovaní potrebných poznatkov a zručností. Postupuje prehľadne podľa tém učiva 9. ročníka ZŠ a 4. ročníka GOŠ. V cvičebnici je dostatočný priestor aj na poznámky žiaka k jednotlivým témam a na riešenie úloh z učebnice.

Biológia pre 6. ročník základnej školy a 1. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – Uhereková a kolektív Mária

20.79 
Učebnica nadväzuje svojim obsahom na učivo 5. ročníka tematickým celkom Život s človekom a v ľudských sídlach s poznávaním vonkajších znakov organizmov. Ostatné tematické celky sú obsahovo zamerané na vnútornú stavbu bunky, rastlín a húb a bezstavovcov. Učivo je doplnené množstvom názorných ilustrácií, zaujímavostí, otázok a úloh rôznych kognitívnych úrovní i námetmi na praktické aktivity.

Ekonomika pre 2. ročník študijného odboru technické a informatické služby – Mokos Ondrej

22.80 
Učebnica sa podrobnejšie venuje podnikovým činnostiam ako investovanie, zásobovanie, výroba a odbyt. Učivo je rozdelené do 4 tematických celkov: výrobné činnosti podniku, majetok podniku, materiálové hospodárstvo podniku, odbytové činnosti podniku. K jednotlivým tematickým celkom sú vypracované testové úlohy, ktoré sa nachádzajú na konci učebnice.

Metodická príručka k učebnici prvouky pre 2. ročník ZŠ + CD – Rochovská,Mária Kožuchová Ivana

19.00 
Nevyhnutný a komplexne spracovaný didaktický doplnok učebnice, ktorý je pre učiteľa pomôckou nielen pri príprave na hodinu, ale aj na samotnej vyučovacej hodine. Metodická príručka je nevyhnutným a komplexne spracovaným didaktickým doplnkom k pracovnej učebnici prvouky pre 2. ročník ZŠ. Pre učiteľa je zdrojom informácií o nových prístupoch (teória vyučovania prvouky), ale predovšetkým nesmierne užitočnou pomôckou pri jeho príprave na hodinu, rovnako ako aj na samotnej vyučovacej hodine (CD s obrázkami, fotografiami určenými na prácu na interaktívnej tabuli). Zmenšené strany z učebnice a návody na prácu s úlohami výrazne uľahčia prípravu učiteľa. Ako bonus sa k metodickej príručke prikladá CD s obsahom metodického materiálu, literatúry a obrázkov, ako aj množstvom námetov na ďalšie aktivity.

Biológia a starostlivosť o zdravie človeka – Kolektív autorov

26.60 
Biológia pre stredné pedagogické školy, pedagogické a sociálne akadémie a pedagogické a kultúrne akadémie.

Prvouka pre 2. ročník základnej školy pracovná učebnica – Rochovská Ivana

8.55 
Moderná pracovná učebnica je vytvorená v súlade s iŠVP a súčasnými didaktickými trendmi vo vyučovaní. Na prehľadných tematických dvojstranách poskytuje učiteľovi a žiakom všetky komplexne rozpracované témy učiva o človeku a prírode, ako aj o človeku a spoločnosti. Žiaci druhého ročníka ZŠ tak pomocou pracovnej učebnice získajú veľa nových informácií pri spoznávaní ich bezprostredného okolia, človeka a prírody. Pracovná učebnica svojím spracovaním vedie žiakov k uvažovaniu nad okolitým prostredím, k hľadaniu a spracovaniu informácií, vlastnému skúmaniu a vyvodzovaniu záverov. Obsahuje množstvo obrazového materiálu a ilustrácií, ktoré rozširujú možnosti diferencovanej práce na hodinách prvouky.

Cvičebnica – Chémia pre 8. ročník základnej školy a 3. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – Helena Vicenová

5.70 
Inovovaná cvičebnica je spracovaná v súlade s iŠVP. Cvičebnica obsahovo a spracovaním nadväzuje na inovovanú učebnicu chémie pre 8. ročník ZŠ a 3. roč. GOŠ. Okrem tematických celkov Zloženie látok a Významné chemické prvky a zlúčeniny obsahuje v úvode úlohy na opakovanie učiva z predchádzajúceho ročníka. V cvičebnici nájdete: veľké množstvo cvičení a úloh na fixáciu učiva, testové úlohy na konci jednotlivých kapitol na overenie získaných poznatkov, dostatočný priestor na vlastné poznámky, riešenie úloh z učebnice či krátke žiacke projekty, priestor na záznamy z pozorovaní a skúmaní, zhrnutie základných poznatkov z jednotlivých tém. Cvičebnica je obohatená o fotografie z pozorovaní a skúmaní, učebnicové schémy, tabuľky a prehľadnú periodickú tabuľku prvkov na vnútornej strane obálky. Cvičebnica je súčasťou série cvičebníc chémie pre 7. až 9. ročník ZŠ a 2. až 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom.

Etická výchova pre 1.ročník ZŠ – Kolektív autorov

5.61 
Pracovný zošit ETICKÁ VÝCHOVA PRE 1.ROČNÍK ZŠ základných škôl obsahuje komplexný súbor aktivít v súlade s iŠVP pre prvý ročník ZŠ ako zaujímavý a účelný doplnok pre každého prváka na hodiny Etickej výchovy. Zameriava sa na rôzne vzdelávacie oblasti: medziľudské vzťahy, prvky prosociálnosti, ľudská dôstojnosť, pozitívne hodnotenie a naša rodina a žiaci sa v ňom oboznamujú s vybranými oblasťami prostredníctvom atraktívnych aktivít ako práca s príbehom, pohybové aktivity, kreslenie, dopĺňanie, vyfarbovanie, strihanie či lepenie.

Úlohy z chémie 2 pre gymnázia – Kolektív autorov

14.25 
Zbierka úloh bola vytvorená pre žiakov gymnázií ako nástroj na fixáciu vedomostí a kontrolu ich osvojenia. Obsahuje súbor 762 učebných úloh z organickej chémie a biochémie s rôznou náročnosťou a zložitosťou. Podľa formy zadania ide o typologicky rôzne úlohy vrátane úloh dichotomických, polytomických, úloh doplňovacích, klasifikačných či zoraďovacích a priraďovacích. Na konci je zaradená kapitola so správnymi riešeniami všetkých úloh. Žiaci môžu pracovať s publikáciou na hodinách základného typu, pri príprave na maturitnú skúšku alebo prijímacie skúšky na vysoké školy. Zložitejšie úlohy sú vhodné pre riešiteľov chemickej olympiády. Zbierka úloh predstavuje dobrú pomôcku aj pre žiakov stredných odborných škôl chemického zamerania a študijných odborov s vyučovaním chémie ako všeobecno-vzdelávacieho základu. A využiť ju môžu aj študenti vysokých škôl, predovšetkým budúci učitelia chémie.

Ekonómia v 31 hodinách – Šilenas,Marija Vyšniauskaite Žilvinas

26.60 
Medzinárodne oceňovaná učebnica ekonómie reflektujúca aktuálne potreby rozvíjania ekonomického myslenia, určená pre žiakov stredných škôl.

Vybrané slová – PZ pre 1.stupeň ZŠ nov.vyd. – Huliačková,Eva Urbaneková Viera

6.65 
Pracovný zošit je komplexný, motivujúci didaktický materiál. Slúži na upevnenie vybraných a príbuzných slov, ich precvičovanie, prehlbovanie zručnosti aplikovať ich v písomnom prejave. Didakticky pozostáva z obrázkovo-slovnej vyvodzovacej časti, na ktorú nadväzuje obrázkovo-písomné precvičenie, aplikácia, upevnenie, kontrola vedomostí.

Chémia pre 9. ročník ZŠ a 4. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – Kolektív autorov

13.30 
Nová úprava učebnice v súlade s iŠVP predmetu chémia spracováva poznatky tematického celku Zlúčeniny uhlíka.

BIOLÓGIA pre 6. ročník ZŠ a 1. roč. gymnázia s osemročným štúdiom – Uhereková a kolektív Mária

20.79 
Učebnica nadväzuje svojim obsahom na učivo 5. ročníka tematickým celkom Život s človekom a v ľudských sídlach s poznávaním vonkajších znakov organizmov. Ostatné tematické celky sú obsahovo zamerané na vnútornú stavbu bunky, rastlín a húb a bezstavovcov. Učivo je doplnené množstvom názorných ilustrácií, zaujímavostí, otázok a úloh rôznych kognitívnych úrovní i námetmi na praktické aktivity.

Chémia pre 7. ročník základnej školy a 2. ročník gymnázia s osemročným štúdiom – metodická príručka – Rochovská, Mária Kožuchová Ivana

21.85 
Koncepcia metodickej príručky vychádza zo všeobecne platného poznatku psychológie učenia, že žiak sa lepšie učí, ak je pri učení aktívny.

Metodika k učebnici fyziky – Klára Velmovská, M. Vanyová, M. Hodosyová

21.85 
Cieľom metodiky je uľahčiť prípravu učiteľa na hodiny fyziky. Ku každej téme z učebnice sú uvedené informácie s požiadavkami na vedomosti žiaka, ktoré sú potrebné pre zvládnutie danej témy, ciele, ktoré má žiak splniť, zoznam experimentálnych aktivít s odhadovaným časom na ich realizáciu a vypracované aktivity z učebnice. Poskytuje tiež doplňujúce námety na aktivity, úlohy a poznámky pre učiteľa. Upozorňujú na niektoré špecifiká experimentu, pravdepodobné mylné predstavy žiakov, na možné problémy spojené s realizáciou danej aktivity a návrhy, ako sa im vyhnúť, prípadne ich odstrániť.

Suroviny 2 (učebný odbor cukrár) – Gabriela Dubová

26.60 
Učebnica Suroviny pre druhý ročník učebného odboru cukrár z vydavateľstva Expol Pedagogika.

Geografia 1 – Likavský a kolektív Peter

26.60 
Cieľom učebnice je aktívne zapojenie žiakov do procesov osvojovania si poznatkov a zručností, ako je práca s mapami, interpretácia a využitie informácií vo forme schém, grafov, tabuliek, diagramov, kartogramov a i. Prostredníctvom riešenia úloh rôznej náročnosti žiaci spoznajú dôveryhodné informačné zdroje, naučia sa pracovať s informáciami, ktoré poskytujú, a správne ich interpretovať. Odvodzujú nové poznatky z geografie, prepájajú poznatky z geografie s poznatkami z iných predmetov. Autori majú bohaté skúsenosti z tvorby viacerých učebníc pre základné školy a gymnáziá, podieľajú sa na výchove budúcich učiteľov geografie.

Technológia pre 2. ročník učebného odboru cukrár 2 – Gabriela Sládečková

26.88 
Učebnica je obsahovo zameraná na technologickú prípravu a spracovanie výrobkov zo šľahaných, trených hmôt a jadrovej hmoty. Záverečná kapitola sa venuje výrobkom zo smotany. Základné informácie sú vhodne doplnené o rozširujúce informácie, obrázky a schémy, či úlohy na overenie vedomostí a námetmi na uvažovanie, ale aj slovníček cudzích a menej známych výrazov.