Sbírka úloh z matematiky pro základní školu – František Běloun

5.67 
Sbírka obsahuje řadu úloh určených k opakování a procvičování veškerého učiva základní školy, je vhodná i pro přípravu k přijímacím zkouškám na střední školy. 8. vydání bylo upraveno tak, aby plně odpovídalo vzdělávacímu programu Základní škola. Rozšířena byla kapitola Úprava algebraických výrazů a doplněny byly 3 nové kapitoly – Goniometrie, Základy statistiky a Základy finanční matematiky.

Testy testmonitor matematika 2. prepracované vydanie – Ľubomír Stískal

9.40 
Nové prepracované vydanie zbierky riešených príkladov usporiadaných do testov pre žiakov základných škôl (prípadne pre kvartu a kvintu 8-ročných gymnázií) na preverenie a upevnenie vedomostí z matematiky. Mnohé úlohy a príklady boli vymenené či prepracované tak aby boli v súlade s učivom matematiky podľa súčasných požiadaviek ŠVP a taktiež vyhovovali kritériám Testovania 9. TestMONITOR umožňuje žiakom vyskúšať si, ako by obstáli v celoplošnom testovaní, ktoré čaká všetkých žiakov v 9. ročníku ZŠ. Význam tohto testovania sa z roka na rok zvyšuje, keďže jeho výsledky mnohé stredné školy zohľadňujú pri prijímaní žiakov. Prostredníctvom 11 modelových testov – každý s 30 úlohami – si žiak detailne preskúša nielen znalosti z aritmetiky, algebry a geometrie, ale zároveň má možnosť zlepšovať schopnosť využiť svoje poznatky aj pri riešení úloh: - Rozmanitá štruktúra úloh umožňuje dôkladne si precvičiť celé učivo. - Všetky úlohy majú v druhej časti knižky vypracované riešenia, pri náročnejších úlohách sú uvedené podrobnejšie riešenia a vysvetlenia, napríklad ako zostaviť rovnicu v slovných príkladoch. - Množstvo úloh je z bežného života, čo priamo podporuje využitie matematických poznatkov v praktických situáciách. - Časť príkladov je vyriešená viacerými, niekedy aj netradičnými postupmi riešenia, čo podporuje premýšľanie a spájanie poznatkov. Kniha obsahuje dva typy úloh (otvorené a uzavreté): úlohy, v ktorých treba vypracovať riešenie a úlohy, v ktorých treba správnu odpoveď vybrať z daných možností. Dvojfarebný dizajn prispieva k ľahšej čitateľnosti a prehľadnosti. Farebné odlíšenie často pomáha lepšie pochopiť súvislosti medzi jednotlivými krokmi riešenia.

Matematické oriešky – Kolektív autorov

3.80 
Zbierka úloh z matematiky pre 1.-4. ročník ZŠ. Kreatívnym a motivačným spôsobom doplňuje pracovné zošity Hravá matematika a obohacuje ich o zaujímavé úlohy.

Rozcvičky pre všetky hlavičky z matematiky 2

5.70 
Rozcvičky sú určené na nácvik a upevnenie základných matematických spojov sčítania a odčítania do 100, ktoré si majú deti v 2. ročníku osvojiť a zautomatizovať. Sú členené na šesť kapitol, ktoré sledujú postupné rozširovanie číselného oboru do 100. Každá kapitola sa skladá zo štyroch autokorektívnych kariet, predstavujúcich 4 úrovne obťažnosti úloh. Autokorektívne karty umožnia dieťaťu pochopiť spôsob riešenia úloh 'spamäti' a následne ponúkajú okamžitú sebakontrolu bez stresu.

Hravá matematika 2 2. diel

5.51 
Pracovný zošit Hravá matematika 2 je moderná učebná pomôcka zameraná na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka. Obsahuje úlohy rôznej náročnosti a typológie podporujúce efektívne precvičovanie učiva. Hodnotným bonusom sú rozširujúce úlohy umožňujúce diferencovanú prácu učiteľa so žiakmi.

Hravá matematika 2 1.diel

5.51 
Pracovný zošit Hravá matematika 2 je moderná učebná pomôcka zameraná na rozvoj kľúčových kompetencií žiaka. Obsahuje úlohy rôznej náročnosti a typológie podporujúce efektívne precvičovanie učiva. Hodnotným bonusom sú rozširujúce úlohy umožňujúce diferencovanú prácu učiteľa so žiakmi.

Matematika 1 pro ZŠ příručka učitele + CD – Kolektív autorov

24.51 
Příručka učitele umožňuje dokonalejší využití učebnice, obsahuje komentáře ke každé stránce, postupy, metody a formy práce, hry jako náměty na doplňující aktivity. Obsahuje rozpis výstupů pro celý 1. stupeň, což pomáhá učiteli při tvorbě ŠVP. Dále v ní naleznete kompetence a výstupy pro 1. ročník, tematické rozvržení učiva. V příručce učitele je dárek ve formě CD s písničkami a básničkami, vztahujícími se k učivu v učebnici.

Matematika 2/3 pro ZŠ pracovní učebnice – Kolektív autorov

4.42 
Učebnice si vytkly za hlavní cíl poskytnout učiteli podněty k rozvíjení žákových intelektuálních i osobnostních schopností. V každém díle se nachází řada úloh, které si žádají vzájemnou spolupráci a komunikaci žáků, rozvíjejí dovednost řešit problém a schopnost rozhodovat. V učebnici naleznete stejně jako u 1. ročníku v levém záhlaví každé dvojstrany nadpis pro učitele, vpravo výstup z RVP. Na spodní liště jsou pokyny pro učitele, popř. pro rodiče, sloužící k vysvětlení jednotlivostí k daným cvičením.

Poradím si s matematikou 4 – Petr Šulc,Dana Křižáková

3.33 
Ucelený rad precvičovacích publikácií Poradím si je perfektným pomocníkom pre každého žiaka prvého stupňa základnej školy. Tituly Poradím si s matematikou precvičujú všetku látku preberanú na hodinách matematiky základných škôl. Publikácie sú určené na domáce precvičovanie, ale iste ich využijú aj pani učiteľky, napr. na krátke písomky alebo hodiny suplovania. Krátke cvičenia plne zodpovedajú osnovám základných škôl. Súčasťou kníh je podrobný kľúč ku všetkým cvičeniam na kontrolu správnosti vašich výsledkov.

Čo má vedieť štvrták z matematiky 4 – Ľudovít Bálint

4.28 
Zbierka úloh z matematiky obsahuje štandardné úlohy z učiva daného ročníka, ale aj tvorivé, neštandardné úlohy. Úlohy rôznej náročnosti a rôzneho tematického zamerania zodpovedajú požiadavkám na vedomosti a zručnosti žiakov z matematiky na konci 4. ročníka, ktorý uzatvára 1. stupeň ZŠ. Na konci každej kapitoly je pod názvom Vyskúšajte sa zaradených desať úloh, ktoré žiakovi ukážu, do akej miery zvládol daný tematický celok. Zbierka úloh je vhodná na samostatnú domácu prípravu, ale aj na prácu na vyučovacej hodine pod vedením učiteľa.

Matematika ZŠ do vrecka

5.32 
Bonusom k pracovným zošitom Hravá matematika pre 5. až 9. ročník ZŠ je publikácia Matematika ZŠ do vrecka. Praktická brožúrka formátu A6 obsahuje prehľadne spracovaný prierez učivom základnej školy.

Prevody jednotiek – Petr Kupka

1.32 
Prehľadne spracované prevody jednotiek dĺžky, obsahu, objemu, hmotnosti a času.

Hravá matematika 5 I. díl – Kolektív autorov

4.86 
Pracovní sešit Hravá matematika poskytuje žákům zajímavé a poutavé cvičení pro úplné zvládnutí obsahového a výkonového standardu RVP ZV. Přínosem je zapojení řady úloh spojených s běžným životem odkazujících na aplikovatelnost matematiky v reálných situacích. Z hlediska didaktiky je velkým přínosem sumarizace učiva daného ročníku, čím se pracovní sešit stává vítanou pomůckou také při domácí přípravě žáka. Každá kapitola je ukončena testy, které jsou důležitým prostředkem zpětné vazby žáka. Pracovní sešit je vhodný k učebnicím matematiky od vydavatelství Alter, SPN, či NNS. Pracovní sešit obsahuje: Lehčí i těžší úlohy na procvičování matematiky v reálném životě Shrnutí celého učiva daného ročníku Testy na konci kapitoly OBSAH: I. Jednotky (délky. Objemu, hmotnosti, času) II. Zlomky III. Římské číslice IV. Dělení přirozených čísel (pamětné, písemné) V. Desetinná čísla a početní operace VI. Geometrie (trojúhelníky, kružnice a kruh, souřadnice bodů, geometrická tělesa, jednotky obsahu, krychle a kvádr)

Logico Piccolo Matematika – Poznávanie čísel do 100, 1. časť

9.41 
poznávanie čísel do 100 - počítanie po jednotkách, päťkách a po desiatkach - hra s peniazmi - dvojciferné číslo ako súčet desiatok a jednotiek - pohyb v štvorcovej sieti - pohyb v stovkovej tabuľke (vodorovne, zvisle, diagonálne) - dopĺňanie číselných radov - číselné osy s rôznymi stupnicami - logické myslenie.

Záložka – Obvody a obsahy, Povrchy a objemy – Petr Kupka

0.75 
Praktická záložka obsahuje všetky dôležité vzorce vrátane názorných geometrických nákresov.

Barevné počítání pro prváky a druháky – Márie Nevyhoštěná

2.86 
Knížka je koncipována jako omalovánky plné obrázků, které se hemží příklady. Děti počítají a podle výsledků obrázky vybarvují kousek po kousku. Objevují tak nejen zajímavosti a zábavu při řešení matematických příkladů, ale mají i radost, že pro obrázky něco udělaly.

Matematický trenažér 8 – 2. časť – Pavol Černek,Ján Žabka

3.23 
Matematický trenažér je zbierka úloh, ktorá rozširuje schválenú učebnicu matematiky o ďalšie, nové úlohy. Môže slúžiť ako inšpirácia pre vás aj ako pomôcka pre vašich žiakov. Ide o pracovný zošit, takže žiaci riešenia píšu priamo do tohto zošita, či už v škole v rámci individuálnej práce alebo aj doma. Autori pracovných zošitov sú autormi oficiálne schválených učebníc. Zošity rešpektujú poradie kapitol v schválených učebniciach a ich hlavné zámery. Obsahujú jednu alternatívu časovo - tematického plánu pre daný ročník ako podklad pre prácu učiteľa. Zošity obsahujú aj výsledky niektorých úloh, takže je možné riešenie rýchlo skontrolovať. Zošity majú rozšírenú elektronickú podporu na internetových stránkach.

Matematický trenažér 8 – 1. časť – Pavol Černek,Ján Žabka

3.23 
Matematický trenažér je zbierka úloh, ktorá rozširuje schválenú učebnicu matematiky o ďalšie, nové úlohy. Môže slúžiť ako inšpirácia pre vás aj ako pomôcka pre vašich žiakov. Ide o pracovný zošit, takže žiaci riešenia píšu priamo do tohto zošita, či už v škole v rámci individuálnej práce alebo aj doma. Autori pracovných zošitov sú autormi oficiálne schválených učebníc. Zošity rešpektujú poradie kapitol v schválených učebniciach a ich hlavné zámery. Obsahujú jednu alternatívu časovo - tematického plánu pre daný ročník ako podklad pre prácu učiteľa. Zošity obsahujú aj výsledky niektorých úloh, takže je možné riešenie rýchlo skontrolovať. Zošity majú rozšírenú elektronickú podporu na internetových stránkach.

MemoMapka matematiky 2

5.98 
MemoMapka obsahuje všetky dôležité pojmy a poznatky usporiadané v tematických blokoch. Moderné spracovanie vychádza z praktického uplatnenia pojmových máp. Hlavnou prednosťou tohto inovatívneho prístupu je vzájomné prepojenie znalostí z jednotlivých ročníkov. Memomapka zároveň vysvetľuje dôležité matematické pojmy, čím pomáha cieľavedome si osvojovať základy učiva matematiky, bez ktorého sa žiaci ďalej nezaobídu. Tento cieľ nielen poznať, ale aj pochopiť a osvojiť si podporuje aj dômyselný s pôsob spracovania tak, aby prijatie poznatkov prebiehalo hladko a prirodzene: farebnosť, prehľadnosť, vysvetlenia doplnené o konkrétne príklady a názorné vysvetľujúce obrázky. Tematické bloky:Celok a časť celku, Pojem zlomok a úprava zlomkov, Desatin né čísla a počtové výkony s desatinnými číslami, zaokrúhľovanie, Kladné a záporné čísla, počtové výkony s kladnými a zápornými číslami, Priama a nepriama úmernosť, Pomer, mierka, trojčlenka, Percento, promile, úrok, Mocniny a odmocniny, počtové výkon y s mocninami a odmocninami, Výrazy, Rovnosť a rovnica, ekvivalentné úpravy rovníc, Nerovnosť a nerovnica, ekvivalentné úpravy nerovníc, Lineárna závislosť, Rovinné útvary trojuholník, štvoruholníky, kružnica a kruh, Telesá v priestore.MemoMapka ma tematiky je vhodná na každodenné používanie na vyučovaní, ako aj na opakovanie učiva 2. stupňa základnej školy. Užitočná je aj pre rodičov, ktorí chcú svojim deťom pomôcť pri pochopení matematiky.

Matematické minutovky 2. ročník /2. díl – Kolektív autorov

2.36 
Na základě přímého požadavku učitelů na ZŠ vznikly tyto sešity o dvakrát 64 cvičeních, které slouží k docvičení matematického učiva žáků vždy v konkrétním ročníku ZŠ. Sešity mají žákům dopomoci k potřebné jistotě a zběhlosti, která jim umožní sebejistěji a s volnou myslí přijímat složitější učivo vyšších ročníků.

Prehľad matematiky pre ZŠ – Petr Kupka

2.27 
Prehľadne spracované učivo základnej školy - od základných výpočtových úkonov až po geometriu a štatistiku. prevodná tabuľka jednotiek 5 typových slovných úloh 7 typových konštrukčných úloh 70 grafov, nákresov a tabuliek grécka abeceda

Matematika 8 – Petr Emanovský,Libor Lepík,Josef Molnár

2.10 
Žákovská verze druhého pracovního sešitu obsahuje shodně 60 stran příkladů a cvičení, výsledky mohou žáci opět zkontrolovat podle řešení na posledních stránkách.

Matematika 7 – Kolektív autorov

2.10 
Matematika 7 Pracovní sešit obsahuje správná řešení zadaných cvičení i ve verzi žákovské; na posledních stranách. Kromě toho, že žáci mají možnost kontroly své práce, může učitel podle potřeby volit pro samostatnou činnost žáků cvičení s možností oka mžité kontroly nebo bez ní.